Friday 10 May 2013

need time 2 rethink

as salam....
yupp aku perlukan masa untuk fikirkan balik apa yang aku dah buat sepanjang sem ni. seriously i'm getting worst from last sem. as a prove, dalam sem ni je aku dah FAIL for 2 subjects berturut-turut dalam test. 1st n the 2nd test. what a shame. what have i done to myself. not once but twice in a sem. maybe ada orang yang akan kata "normal la tu" or "tu pon nak kecoh" but for me, it had affect me mind, soul, n body. aku rasa tak bersemangat macam selalu n felt like a loser. why other people can but i can't?

aku kena duduk tenangkan fikiran n jiwa aku yang tengah serabut ni dulu dari segala macam benda yang tengah macam roller coster. kekadang aku tercabar tapi salute dengan manusia2 yang mampu handle segala macam benda tapi result gempak n excellent. masa bila diorang dapat carik masa untuk study time2 sibuk dengan segala benda yang diorang kena handle tu. diorang ni memang natural genius or hardworking genius? sumpah aku rasa tercabar.

tapi dah tersurat dan tersirat yang aku ni cuma manusia biasa. x sedar dengan takat kemampuan diri. aku jadi lupa diri dengan pencapaian yang x seberapa. leka, lalai yang aku perlukan effort yang lebih dari yang lain2. see...its my own fault but i'm still want to put all those blame to the others. wake up man. u need to do something to revive n improvise. don't let this thing drag u to the bottom kay. find the key to open the door of excellent.

p/s: just can't wait for 23/05/13 night.....in shaa allah big stone from ur shoulder will be remove away n u can think clearly like the clear water n sky.

No comments:

Post a Comment